Friday, January 9, 2009

Selamat Tahun Baru..

Selamat tahun baru 1430 hijrah n 2009...walaupon dh lama lepas..hehe..

Berlalu sudah thn 2008 n 1429 hijrah..
Byk sungguh yg berlaku thn lepas..mcm2 dugaan yg dtg..tp Alhmdulillah aku diberi kekuatan tuk menghadapinya..hehe..
Ade yg gembira, sedey, manis n pahit...sumenyer bercampur mcm rojak..hehe..tp itula yg mematgkn kite..dkg2 kite pon x sngke mcm2 perkare leh berlaku..mcm aku gakla..last year byk sgt kezutan dlm hidup aku..tp aku terima dgn redha..setiap berlaku mesti ade hikmahnyer kan.. tp mmg betulla tuh..Allah tau ape yg terbaik tuk kiter...

coret-coret kenangan 2008...

-aku dpt ramai kwn yg slalu memberi sokongn pd aku dlm susah senang
-aku kenal mane kawan n mane lawan.
-aku rs susah giler nk abeskn final year as student..
-aku abes blaja
-aku konvo
-aku dpt keje
-aku dpt bg duit raye
-lg ape ek? hehe..

ni je serba sikit aku tulis..hehe..
apepon aku hrp thn ni akan lebey cemerlang, gemilang n terbilang..insya-ALLAH..


No comments: