Friday, April 10, 2009

Redang....serangggganuu...


Salam..
pekabar pembace sekalian..hehe..lame benar aku x update blog nie..entahla, malas je rase skrg ni...
tp kali ni aku nk stori sikit aktiviti aku last week..
cuti2 malaysiaaa.......
aku g redang bersama kwn2 aku...

dh lame teringin nk g pulau redang n akhirnyer tercapai gak bile aku dpt g 4 n 5 hb aritu..
wah,, syok giler...
cantik sgt..mmg indah ciptaan ALLAH........aku first tyme dpt snorkeling..hihi...dhla x pandai..
tp y pntg dptla tgk hidupan laut...

byk aktiviti kt sane n sume lebey suke abeskn mase dlm air..hehe..
aku ponla, smpu sun burn aku..hukhukhuk..tula, x pakai sunblock..hehe..

tp yg pntg aku heppy..pasni klu ade rezki lagik, lehla g dgn famili aku plak..
just beberape gmbr yg aku amik dlm henpon,,,gmbo dlm kamera x copy lagik..
hehe..


3 comments:

Anonymous said...

kte pnah snorkelling ms p holiday ngan dak mtrik cs230 k pulau pangkor..huhu..

bc j entry damai ni..trus kte tringt knangan holiday ngan dorg!huhu.mish dat moment..lalala~~

.: RuFaI :. said...

nak snorkelling lg...x sabar tnggu next percutian...jeles2 tngk damai...

akukaku said...

wuhawww...bestnye