Sunday, January 16, 2011

bertemu kembali...

As salam..
lame giler sy x update blog...
sian..da bersarang dah...
keadaan tak mengizinkan..huhu..
tp skrg tibe2 rase nk hapdate plak..

nk tulis ape ek?
hehe..
Alhamdulillah..masih dipanjangkan umur n dpt meneruskan kehidupan di thn 2011 ni..
byk gak kenangan pahit manis thn lepas..

antaranye aku g induksi n kursus asas perkhidmatan, pastu 2 bulan lebey masuk kelas balik..
pastu belajo plak bab cukai n kira2..huhu..
Ms induksi tu br aku tau..oo ade bakat menari rupenye aku ni..hahaha...
seronok je ms kt APM..
pg2 g kelas pastu ptg2 main bola..bola jaring la..bola tampar n bola keranjang..
kt APM gak aku belajo main bola tampar...hehe..
dasyat2...mula2 main sume org pakat kenekan aku..tp lame2 aku plak yg gian..huhu..
pastu selambe je masuk name g wakil bahagian ms liga antara cawangan..
yg penting pengalaman...
kt APM jugakk...sy dpt ramai kwn..hehehe esp en D.. :)

thn 2010 cam aktif gakla..
aku menyahut cabaran tuk wakil jab aku dlm pertandingan pidato..
cuak giler kene wakil jd paksarela..
mula2 mmg lgsung xde semangat..rase nk give up dah..
tp sebab dpt galakan n sokongan yg sgt tinggi..aku pon buatla takat termampu..
Alhamdulillah..aku bole gak bercakap kt pentas tuh walaupon dlm ht Tuhan je yg tau..
huhu..thn depan bg chance org lain plak..
pengalaman ni..hehehe...

dlm sukan plak..
aku saje je amik bahagian tuk pertandingan bola jaring n bola tampar wakil jab aku..
wpun practise kejap, tp de rezki tuk kitorg..
bola jaring dpt gak no 2..comey je..dpt anak patung panda..pastu dpt medal gak..
bola tampar walaupon x menang..tp kitorg still puas hati sbb at least da beri sebaik mungkin..
thn ni leh cube lagik..
:)

2010 menyaksikan saye melangkah satu anak tangga dalam fasa kehidupan saye..
Alhamdulillah..moga segala yg dirancang berjalan dengan sempurna..
Aminn..

2011 ni aku berharap hidup aku akan lebih bahagia n segala urusanku dipermudahkan-Nya..
Insya-ALLAH...

No comments: