Sunday, June 15, 2008

cs 220 @ tasik shah alam..

gembira betul dpt berkumpul dgn dak2 kelas cs 220 @ classmates aku..
susah betul nk buat perjumpaan cam ni..
tp sayang gakla, sbb x ramai yg dtg....apepon, terima aksih pd yg ade...

rizal, bapak, andy, diana, anis, aja, ila, mim, sis, wan hanisah, wan faezah...

wpon sikit, tetap havoc gak..tp majlis tu lmbt gakla start memandangkan menanti ketibaan dif2 terhormat..hehe...

aktiviti dimulakan dgn makan2..mcm2 ade...sedap plak tu.. lebih2 lg perut dh lapo, mmg x malu2..sume terus je makan...hehe..

pastu ade plak main game, ade 2 je game yg sempat main...
game kotak beracun n game yg teka2 action tu,, x tau nk describe game tu camne..hehe

apepon, game tu ttp best n kumpulan aku menang gak, hehe...

pastu aktiviti yg paling menarik mestila bergambo...
tula yg aku nanti2 kan, pantang nampak kamera, sume posing,,
aku lagila,,hehe..
suke sgt bergambo2 ni..

apepon, aku rs hepi sgt walaupon letih bangat..
nila kenangan bersame diorg, pasni dh susah nk jumpe...
huhu..
sedey plak nk berpisah...

ni adela sikit2 gmbo buat tatapan sume:












No comments: