Wednesday, December 10, 2008

Salam Aidiladha..


Isnin yg lalu, umat Islam menymbut Hari Raya Haji untuk tahun ini..
Byk gakla yg berkesemptn mengadakn majlis korban..
tp kt kg aku, hujan sepanjg hari ari senin tuh..dr pagi smpi ke mlm ujan x benti2..maybe ujan yg membawa rahmat..
hehe..

Sabtu sblm tuh plak, adikku yg bongsu n nakal tp tembam tlh slmt berkhatan..hehe..
akhornyer, berjaya jua die tempuh..tp nangis gak ms kt umah, yela ubat bius dh ilang..
ms balik dr klinik relax je aku nengok..last2 tewas gak..haha.. tula, anak manjela katekan..

sbg tanda kesyukuran, umah aku buat kenduri mlm tuh..
kelam kabut gak sbb kenduri tuh last minit punye rancangan..maklumla senin dah raye..
alhmdulillah, segalanyer berjalan dgn lancar....
dptla tolong sikit2 ape yg termampu..
apepon, aku hrp adik aku yg nakal tu akan jadik baik, rajin, tak ngade2 sgt n jgnla tembam sgt..
wakaka..
yg pntg die sehat cepat...
ni je gmbo yg ade mlm kenduri tuh..hehe.


.
3 sepupu sehati sejiwa - pikah, wani n ina adikku


sepupu sepapat


aku n adikku ila

No comments: