Friday, March 20, 2009

setelah sekian lame..

setelah sekian lame x menaip...

lately ni cam busy sikitla..aku x brp nk rajin nk tulis kt blog ni...
busy dgn kerje yg ade problem yg agak merumitkan sehingga membuatkn aku agak penin pale..huhu..tp xpela, tu namenye keje..kalu x de keje boring plak..haha..

by d way, aku rs mcm2 bende berlaku kt aku sejak akhir2 ni..huhu..
diam x diam bulan 3 dh nk abes dah..cam ade bende yg perlu aku setelkan sblm masuk bulan 4..

selain tu, ade beberape prob yg agak memningkan pale gak tp seb baik ade mmber2 yg sudi tlg..thanks korg yg mmbantu..huhu..aku x lupe jase korg n aku akan balas jasa korg.
yg pentg ALLAH pasti akan beri ganjaran buat korg yg byk tlg aku..


aku x taula..nape arini aku berdebar2..nape ek? cam ade sumthing akan berlaku..
riso gak ni..huhu..apepon, andai sumthing happenn kt aku, aku mintak maaf pd sume..
huhu..

aku nk mintak maaf kt mak n abah..x dpt balik kg mggu lepas n mggu ni.. tp klu xde aral yan akan balik mggu ni..insya-ALLAH...bukan x nak balik, tp ade urusan yg perlu diselesaikan...xpe, nnt yan explain..huhu...
bukan ape, sbb aku slalu balik umah, tp bile x balik rase cam bersalah la plak..

ape lagi nk tulis eh...
huhu..ni jela tuk kali ni..lenkali kite jumpe dlm post akan dtg..
hehe...

2 comments:

eRRuL AspHyxiAteD said...

jumpe kat batu pahat.. hehe

ReD said...

ape lg nk tulis eh??x de idea??
ha..maka nyer..sila lah jwb tag dr ReD..lalala~~~