Thursday, March 5, 2009

TPC Training lagik...

Salam..
apekabo sume pembace setia diari hatiku ni? hehe..
hope sume sehat meskipon skrg ni musim ujan..

ape ek nk tulis kali ni?
xde pape sgt, just nk citer yg skrg ade training lagik kkt HSA tpt aku keje ni tuk gune TPC(Teleprimarycare System).. last year de training dlm bulan 11...
training ni dihadiri oleh doktor, mediacal assistant(MA), staff dr farmasi n jururawat. snng ckp yg terlibat gune system ni..
training ni dibuat tuk mengajar mereka yg masih baru n nk gune sistem ni..

aku just menyediakan tpt n pastikan segalanye ok n xde problem ms training tuh..

training ni yg bestnye sbb makan la.. haha..
dr sarapan, tgh hari n ptg..
mmgla rugi klu x mkn, sedap woo..tu yg aku pon mkn tembam je..hihi..
pg td sarapan mihun berkuah..sbb mihun letak kuah.skrg nipon kt depan mate aku ade kuih n sandwich sbb ade lebey.pakcik tuh suh aku mkn..huhu.. kt blkg ni plak lauk tuk mkn tgh hari sdg menanti..hihi..
sabo jekla..mmg xleh nk diet la camni..wakaka..xpe, selagi leh mkn..kite mkn puas2..

tu jela kot..nk smbung keje plak..daaa...

p/s: skrg sy teringin nk mkn kenny rogers plak..huhu..


3 comments:

errul_ramli @ MH said...

makan best.. training pun best..
lagi best kalau training sambil makan... nak lagi best training makan.. hahaha

Anonymous said...

makan pn nk training gak k???hoho

damai said...

hoho..tula pasal..
mkn tak yah training, dh pandai sejak azali..
hehe..