Tuesday, December 29, 2009

kisah damaiku n facebookku..

salam..

nk citer ape ek?
ermm..aku ngntuk ni..maklumla baru pas mkn..
hehe...
bg mengilangkan ngntuk ni, baik aku tulis something dlm blog yg dh bersawang ni..

bt mase ni aku lom ade kije or projek yg perlu disiapkan, maybe start bulan depan..
n aku tau keje aku pasti mencabar..huhu..
so skrg, aku cube belajar2 gune software yg akan aku gune tuk buat kije nnt...
hrp2 aku mampu buat dgn tugas dgn sempurna..

tp..
aku agak sedey gak..sbb dh lame x dpt nk bukak facebook(fb)..
dulu ms kt opis lame lehla bukak, tp skrg xlehla...huhu..
aritu ade gak aku bukak gune henset aku, tp pastu amik ko.. melambung bil...

dulu..dlm thn lepas aku x layanla fb ni...
tp ms kije aku start layan smpi la skrg xleh idup xde fb....poyos je..
dan aku begitu aktif sekali, frenster pulak aku x layan dah..huhu..

tp skrg ni...dh lame giler x mengupdate fb..takut nk bukak kt hp, kang bil naik lagik..
mane nk cekau duit..dahla utang byk..hahaha...

pade kwn2 yg bace entry ni..sorila yer..
xdpt nk accept fren, x dpt nk bls komen, tag gmbo n mcm2 lagik..
nnt ade rezki aku g la update..tp x tau bile..hehe..

inila kisah sy n facebook..:(

1 comment:

hanismalik said...

haha...sian giler kisah hidup ko nih...erm, mujurla blogspot xkene banned kt opis ek?hehe...eh, cmne ko buat background pelangi kt belakang tu ek?try jgk cari option mcm tu tp maklumla lama xupdate blogspot ni so blur la sket...hehe