Thursday, September 18, 2008

bestnye buka pose...

ape aku nk cite arini ek?
ermmm..
aku just nk share bberape place aku g buke pose..
sblm tuh nk bgtau, mggu ni aku x berkesempatan buke pose kat umah lagi sbb dr isnin(15/9/08) smpaila rabu (17/9/08) aku berbuka pose kat luar..
so, kt sini aku nk sharela kenangan aku buke pose di bbrp tpt terpilih(kononla)..

isnin : 15 september @ ramadhan

arini tiba2 je aku buke kt luar sbbnyer de mmber aku ni rindu bangat kt aku..
hehe..kitorg arrange aritu gak buka kat mane.. aku buka dgn min n angah, 2 insan yg rapat dgn aku kt jb ni..
actually, ade gak agenda lain yg nk dibincgkn secare ber3..
hehe..then, kitorg g buka pose kat restoran nurfifin, damansara aliff..
kat situ ade sediakn buffet, murah jer, rm 10 tuk dewasa n rm 8.90 tuk kanak2..
tp kitorg lg prefer amik ala carte..
dan menu2nyer ialah....
tomyam campur, kailan ikan masin, daging masak merah, udang goreng tepung n french fries...
ermm..
sedap2 sume..tp x abes sbb dh kekenyangan...
harge kat situ pon okla, sesuai dgn rase, kuantiti n kualiti..
hehe..
pastu...balikla...

selasa:16 september@ramadhan

kali ni aku buka kt luar dgn moksu n poksu aku wif opismate poksu aku..
tuk buka kali ni, kitorg g JB Catering, kat Taman Merdeka, berdepan bangunan Kementerian Penerangan n RTM JB ni..
situ de buffet yg hargenye RM 19.80...
ms kitorg smpi, jam kul 6.30...org dh start ramai..kitorg pon mulala beratur amik mknn..
hehe..
rambg mate aku tengok sume..
menu yg ade:

nasi putih, nasi minyak, rendang daging, ayam masak merah, kambing bakar, ikan masak asam pedas, udang, kupang,ulam-ulaman, sayur-sayuran, telur masin n macam2 lagila..ade gak menu lain cam mee kari, laksa, rojak, mihun sup n makaroni..
kuih muih n bubur2 pon ade..sume sedap2 belaka...
huhu...air pon berjenis2...aku pon amikla..
yela dh byr mahal tu, kenela amik bg berbaloi..
haha..pastu br makan sikit dh kekenyangan...tula, amik byk sgt..
xpe2, kitorg p solat dulu, nnt smbg balik..hehe..
pas solat kitorg sambgla mkn balik smpi la rase dh tak tleh nk maskan dah..
tapi mmg puas hati...

rabu : 17 september @ ramadhan

arini aku buka pose dgn 2 org mmber aku ms jd komander pbsm kt uitm jengka, pahang..
namenye ikhwan n kak meknor..
diorg smbung studi kt utm skudai ni...jadiknyer, dh lame x jumpe..
so, aku decide kitorg buka same kat plaza angsana..
aku dh x tau nk p mane benarnyer...
jd angsana tu tpt paling senang dituju, maka kitorg pon g la situ...
kitorg buka kat Sedap Corner..
leh tahan gak makanan kt situ...
menu kitorg ialah:
nasi putih, tomyam seafood, baby kailan ikan masin, sambal sotong n ikan goreng ape ntah( lupela) hehe..
sedap gak, wpon first time aku mkn kt situ..
tp seronok dpt jumpe n borak same2..imbas balik mcm2 citer sama ada yg baru or lame..
hehe..
tp x dpt lame sgt..dlm kol 8 lebey kitorg pon gerak balikk...

tula citer aku..
penat dah naip nie..
hehe...

No comments: