Thursday, November 20, 2008

aktiviti baru..bersukan..

aku ade tulis dlm post sblm ni pasal exercise..dan skrg aku dpt merealisasikn impian aku(kononla) tuk exercise..wponaku hari2 exercise jalan kaki, tp yg lebey best aku dpt main badminton..
haha..dh lame giler x main badminton.
bile makcik n pakcik aku ajak join main badminton, ape lagi..aku on jerla..
hehe...

maklumla..alang2 dh dpt main kt dewan free (sbb pakcik aku keje lhdn), aku main jerla..bukan lame pon main..kejap jer..smlm jer..adela dlm setengah jam..
hehe..tp memandgkn aku dh lm x main, pancit gak..huhu..
br main kejap, dh penat..maklumla..xde buat warming up..terus main jer..
tp aku sronok..sbb kuar gak peluh aku..yela, duk opis xdek kuar peluh n byk duduk jer..
hehe..
harap aktiviti aku ni berterusan dlm misi memaintainkn berat badan..hehe..


No comments: