Thursday, November 6, 2008

exercise...exercise..huhu..

hari ni aku dgn rajinnyer turun g tgkt G dengan menggunakan tangga..aku kt tgkt 4..
sebelom ni x penah pon rajin sgt, biase naik lift je..tp bile menyedari badan aku dh mcm berat..aku rase aku kenela exercise..haha..dhla keje byk duduk je...tula salah satu cara menurunkan berat badan..hehe..

aku pon x tau nape jadik camne..ms pose beratnyer menurun..yela dh name pon puase kan..
aku x bajetla leh naik..sekali pas raye, naik gak..melebihi biase (tp xdekla gemuk) hehe..
berdasarkn kajian yg aku buat sendirik, aku ni mmg byk mkn..haha..kat opis asyik nk mengunyah ajer...pastu keje duduk, mane la taknyer...wakaka..
skrg ni kt opis aku ade buat training tuk nurse2 yg br nk gune TPC(Teleprimary Care System)..
pastu mknn disediakan..hahaha..ape lagi..mkn free..sape yg x nak..hahaha..
pastu, tido plak awal..huhu..penat g keje kot..kdg2 kul 9 dh selamat tido..hehe..

tula, aku dh sedar..pasni kene merajinkn diri turun naik ikut tangga..
seb baikla tiap2 hari aku mmg jalan kaki tuk ke bus stop menunggu driver aku a.k.a bas..
hehe..

pd sape2 yg rase2 jd cam aku..jomla kite exercise same2..hehe...

No comments: