Thursday, November 20, 2008

menanti 29 november 2008..

salam..
dh lame aku tidak mengpdate blog ni..
ntahler, cam busy + malas sikit..
hehe..

anyway, aku x sabar menanti 29 november 2008..
hehe..saat di mana seorg pelajar rase dihargai..
cewah..yela, tyme tuh ari konvokesyen tuk ijazah kt uitm shah alam..
stlh 2 thn berhempas pulas belajo..akhirnyer, dapat gak ganjarannyer..
meskipun pelbagai dugaan n halangan dilalui..berbaloila...
hahaha..

tula, rezki sume masing2..
tp yg lebey pntg aku nk sgt jumpe kengkwn lame esp classmates n member2 lain yg lain kelas..
dh lame x jumpe pas abes studi..
masing2 dh kerje n ade life sendiri.
winduuu sgt kt kwn2..huhu..
walaupon aku jauh di mate, namun korg tetap dkt di hati.. cewahh..

semata-mata tuk konvo tuh, aku cuti khamis n jumaat..sbb khamis amik jubah n alang2 dh g shah alam, cutiler...bukan senang nk cuti.. hehe..
sianla opismate aku tggl sorg2..haha..

apepon, aku berharp segala plan berjalan dgn lancar..hope jumpe kwn2 sume..

No comments: