Tuesday, June 16, 2009

AL - Fatihah....

Salam...
buat pembaca budiman..

b4 ni aku ade tulis blog pasal jiran aku yg eksiden last week..
smlm aku sempat melawat before aku balik umah...
ms tu keadaan masih taksedarkan dirinberada di ICU kepala lagik..
dan mase nk balik umah, aku rase berat n x sedap hati jer...
huhu..

mlm, pas maghrib mak tepon..
mak tye, aku kt ner....
then, aku bgtau jela aku kt umah...
mak pon ckp yg ade org bgtau bhw jiran aku ni telah pulang ke rahmatullah..

huhu..
sedey gak aku..
terkejut..tp at least aku smpat melawat 2 kali...
sedey bile memikirkan kehidupan yg bakal dilalui isteri n anak2 nyer...
terutama yg paling kecik, br setahun lebey..
hrp2 ALLAH bg kekuatan pd isterinya..

marila kite same2 sedekahkan AL-FATIHAH..
moga roh dicucuri rahmat..
AMIN..

No comments: