Wednesday, June 10, 2009

Moga selamat hendaknyer..

Semalam..
mak mesej aku lebey kurang jam 10 .30 mlm..

mak bgtau, sorg jiran aku eksiden siang smlm,
jiran ni agak rapat gak sbb mak aku penah jaga anak die yg skrg berusia 1 thn lebey..

pas eksiden, mula2 anta ke hospital kt batu pahat, pastu disebabkan keadaan yg tak stabil, dihantar ke hospital sultanah aminah, jb..
ye, hospital tpt aku keje..

huhu..

mak ckp lagik, cedera kt kepala...n mlm td buat pembedahan...
skrg baru abes operation...

dlm hati aku..klu bhgian kepala confirmla kt wad depan aku keje je..
sgt dekat..seyes..

then, pg td tepon mak tuk bertnye lagik lanjut...
mak pon bgtaula camne kejadian tersebut berlaku... huhu
n pg td aku pegi keje dgn harapan dpt jumpe isterinye yg aku panggil cik idah..

then, bukak je pintu lif dh nmpk cik idah tp dio sorg..
then, die cite camne leh berlaku..
sbg seorg pompuan, aku phm ape yg dirasa...
anak2 kecik lagi..4 org anknye..yg paling besar drjh 6..
bygkan camnela die nk lalui hidup camni..
dlm hati, aku berdoa moga die selamat...
then aku masuk keje..sbb dh kul 8..

tgh hari waktu rehat..
aku jenguk2 kt luar..
tgk cam ramai org..
ramai adik beradik n sedara mara nye dtg...
n ade gak jiran2 aku yg lain dtg melawat....

aku cume sempat bersalam je, nk tgk tp ramai sgt..cume 2 org je bole masuk...sbb icu bhgian otak..

semua sedey...yela, kite x tau ape akan jadik..mcm2 bermain dlm fikiran kan..
bende ni mungkin x berlaku pd kite skrg..tp kite x tau esok lusa..

doa aku moga en fauzi selamat n dpt meneruskan kehidupan spt biase..
pd cik idah, moga kuat semangat n doa byk...

pd kite yg lain, doala same2 n sayangila org tersayang...

No comments: