Tuesday, June 16, 2009

majlis perkahwinan eylia n hanif..


Lazimnye cuti sekolah adela waktu yg paling sesuai tuk mengadakan majlis perkahwinan..
aku pon dpt 4 jemputan sepanjg cuti sekolah yg lalu..

6 jun 2009 , majlis dua pupu aku sbb mak die n mak aku sepupu... hehe..
namenye nurul, pegila dgn makcik n pakcik aku. tp balik cepat..x sempat tgk pengantin bersanding... sbb ade hal..huhu...
n juga majlis kak dayah kat penang..
sangat jauh..mmg x dpt pegila...

pastu 7 jun 2009, majlis haryzad..opismate aku..kt kl..
tp x dpt g atas sbb2 tertentu...

14 jun 2009 majlis kawen kawan sekelas tyme diploma aku...
eylia shazwani namenye...
alhmdulillah, sampai gak aku ke temerloh, pahang..

aku g dgn noyu n hanis..lebey kurg jam 10 gerak dr kl n smpi temerloh dlm kul 12 camtuh..
awal lagik ni...hehe..kitorg pon g la the store sementara tunggu sarah...
n then sempat jumpe kinah n dak2 kelas die yg lain..
konvoi 5 kete..meriah giler... hehe..

around 12.30 g la umah pengantin...

panas aritu n kami pon berjalan ke rumah pengantin..
rupenye ade 2 pasang pengantin... hehe..
mula2 takut salah umah.. seb baik betul.. hihi..

tme kitorg smpi, abg eylia (rasenye) sdg bersanding..
then, kami g makan la dulu...

x lame pastu pengantin laki pon sampai...
sempatla aku amik gmbo ms diorg bersanding.. n eylia bg chance aku tepung twr..
hehe..hentam jekla...

ni bebrape gmbo yg sempat di amik..
memndgkan aku akan balik jb jam 4 ptg, so kenela cepat..
pasni turn sapela plak? hehe..


bagi pinang dibelah dua..


damai amik berkat...baju tersama kaler plak..hehe..

selamat pengantin baru..


damai, noyu, pengantin, sara n hanis..

makan berdamai..:)


Doa damai tuk semua pengantin baru..

Moga berbahagia hingga ke akhir hayat..
jadik isteri n suami yg solehah n soleh..dpt anak yg comel2 n soleh serta solehah gak...

yg pntg, majlis kami jgn lupe dtg..hehe..

SELAMAT PENGANTIN BARU ... :)





No comments: