Tuesday, February 17, 2009

minggu yg penat..

yeah..bertemu lg kite dlm diari hatiku ini..
ape ek nk tulis? hehe..
ala, citer2 biase je pon ape yg aku buat last week..

minggu yg sungguh penat n busy..

last week sungguh penat bg aku.. nape ek.. yela, maybe before ni x penah rase penat dgn keje sampai camni sekali...huhu..

last week, boss n staff2 dr kl turun jb sbb diorg ade keje nk buat kt jb ni. antaranye ade yg install server baru kt beberape site, pasang printer baru n mcm2 lagikla..
kehadiran diorg yg seramai 7 org tu yg sumenyer lelaki agak membuatkn aku sedikit janggal..hehe.. maklumla, ramai yg aku x penah jumpe.. tp aku penahla jumpe bos tuh.. tupon tyme interview..hehe..pastu dh duk jb, xdekla nk g kl lagik...

biasela, keje bab2 teknikal ni mmg laki2 yg ramai involve.. sbb melibatkn brg2 yg berat mcm server n kene ke sana ke mari..mmg lasak sikitla..jrg pompuan buat keje camni.. aku pon tak tau camne leh terjebak..hehe..tp aku x kesah.. mungkin ni rezki aku..

actually, byk sgt bende baru yg aku dpt sepanjang diorg ade kt sini...before ni x penah pon tgk diorg pasang server.. tp kali ni dptla tgk camne nk psg, install windows srver n segala yg berpatutan dgnnya la.. tp cuak gak la bile diorg suh aku buat sendirik, maklumla x penah buat, tibe2 kene buat.. pulak tuh ramai yg jd pemerhati..hehe..dgn bos sekali ade..hehe..tp seb baik aku suksess.. perasan la plak.... haha..okla, at least dpt belaja byk bende baru..

cume y letih sikit sbb balik agak lmbt gakla, pastu sabtu n ahad pon kije.. tp x pela, bukan selalu..lagipon kene setelkan sebelum ari senin sbb isnin user akan gune sistem yg berkenaan.. so, as soon as possible kenela buat.. tp byk bende baru yg aku belaja..rase aku mcm x tau pape je bile tgk diorg buat keje. maklumla, aku dulu x suke sgt bidang network ni.. tp mungkin ni rezki n peluang aku.. aku coba la.. tp aku lg tak sanggup jadi programmer..haha...

mggu lepas x dpt balik kg..huhu..tp mggu ni insya-ALLAH kenela balik..
walaucamnepon, aku berterima kasih sgt pd sume yg byk memberi tunjuk ajar pade aku dlm bidang keje aku ni..hehe..

yg terlibat keje pd 14 n 15 feb 2009 :-

-mr choo, zam, afrezad, haryzad, shaeful,rashid, azmi, zulhelmi..

akhir sekali, terima kasih mr choo belanje mkn besar.(mcm la die bace blog aku) .. hehe..

TPC Team is the best among the best.. :)

1 comment:

Anonymous said...

huhu...nih baru terbace...byk tul kenangan tul dgn team TPC nih..
yg aku tak leh lupe time nih..kena setup server KK Kempas dari pukul 2 pagi sampai 7 pagi..org pegi kerja pagi tuh...kite org baru nak balik kerja...