Friday, February 6, 2009

takut tau..jgn buat mcm tuh tau..

smlm ari kamis ade sorg pesakit kt hospital ni terjun dr tingkat 4...
huhu..tgkt 4 tu level aku keje..tp tyme tu aku dh balik.. menurut kate opismate aku, x lame lepas aku balik je, org tuh terjun...
patutla kecoh2 ms aku smpi kt floor bwh sekali....

then, pg td aku semptla borak sgn sorg guard ni pasal kes tuh...
mmg betul n org tu terjun maybe disebabkn die tekanan perasaan kot n sbb sakit yg dialami..
keadaanyer dikatekan cedera parah walaupon muka x cedera, tp organ dalaman n yg lain teruk.. doktor cuba untuk selamatkan namun mungkin sudah sampai ajal apabila die disahkan meninggal pg td...

huhu..sume org meghadapi masalah kan tp kite kenela cari penyelesaian yg betul. jgn terlalu ikutkan perasaan nnt mcm2 jadik..
terutama bg kite org islam, kite ade iman..maka pk la dgn sewarasnya..yg pntg berdoa byk2 dan cari jalan penyelesaian..bukan dgn membuat perkara yg hanya mendatangkan keburukan...

sape2 yg ade mslh or tekanan, byk2la bersabar sbb sume tuh dugaan dr ALLAH..

1 comment:

sarah idris said...

takutnyer cm dalam filem lak..