Friday, February 6, 2009

ye ye ari jumaat..

selamat hari jumaat..

hehe..arini ari jumaat..aku paling suke ari jumaat sbb ari sabtu cuti..yeye, bole balik kg.. haha..mcmla jauh sgt kampung aku tuh..hehe..
ditambah pulak senin cuti thaipusam..so, lgla best aku punyer ujung mggu...
kalu dpt cuti lagi lame kan lagi best..huhu..

tak taula nape dgn aku ni..
kdg2 semangat keje aku berkobar2 tp kdg2 rs cam mls je nk kije.. tak suke bile tiba ari senin, mesti tertunggu-tunggu ari jumaat..huhu..
nape ntah..ggggrrrr.......aku geram dgn diri sendirik la..huhu..dh x tau camne nk motivate diri ni...

apetah lg kdg2 aku geram bile keje yg aku patut buat aku x dpt selesaikan dgn baik..huhu..kesian kt org sekeliling aku yg terlibat dlm keje tuh..i'm sorry... yela, diorg2 yg slalu ajar aku, tp aku ni lmbt skit nk paham..tuh yg asyik salah je..huhu.. damai damai.. ape la... xpe, jadikan itu sbg pengajaran, pasni kene usaha lebey gigih lagi.. chaiyok2..hehe..

mlm ni aku akan balik kg kt batu pahat..lebey kurg dlm sejam setengah dr jb ni..balik dgn moksu n mmber aku..tumpang die jela, sbb satu jalan..tp aku xde aktiviti nk buat pon ujung mggu ni..yg pasti duk kt umah lg best dr duk jb ni...at least aku ade famili aku esp mak, abah n adik2 aku.. xpon, tgk tv jela...hehe..

selamat berhujung mingguu...


No comments: